Een simpele manier om je sexyer en gezonder te voelen

Een simpele manier om je sexyer en gezonder te voelen

Als je opzoek bent naar een betere uitstraling, je sexyer wilt voelen en je libido wilt verhogen dan is er een makkelijke strategie om uit te voeren om al deze punten te bereiken.
Het is iets wat we allemaal kunnen doen, wat goed is voor ons lichaam en seksleven.  
Je hebt er niet veel geld voor nodig en hoeft ook geen vreemde pillen te slikken.
Vele hebben last van een laag libido, voelen zich niet aantrekkelijk en hebben een laag energie pijl.
Heel vervelend want zo haal je niet het beste uit je leven.
Niets om je voor te schamen maar zeker wel iets wat je aan moet pakken om zoveel mogelijk uit het leven te kunnen halen.
Wat is deze strategie nu? Heel simpel beweging!
Regelmatig bewegen is belangrijk, dat wisten we natuurlijk al, maar het is belangrijker en effectiever dan je in eerste instantie denkt.
Bewegen zodat je hartslag omhoog gaat en je spieren moeten werken, je hoopte natuurlijk op iets simpelers maar lees toch even verder voordat je meteen afhaakt.
Ik geef je 3 manieren van beweging dat ervoor zorgt dat jij je sexyer voelt en je lust voor intimiteit verhoogt.

1 Maak het een prioriteit: Beslis dat je het waard bent, je verdient een sterk en gezond lijf en een sexy lichaam.
Om dat op te bouwen moet je regelmatig bewegen.
Trek je omgeving mee om je doelen te bereiken, je man, je kinderen of een vriendin.
Maak een To do list ( die je mogelijk elke maand bijstelt om de juiste groei te blijven houden) .
De meeste vrouwen doen van alles voor iedereen maar vrij weinig voor zichzelf, dat moet veranderen.
2 Kies meerdere activiteiten die je leuk vindt en die in je schema passen.
Dat je regelmatig moet bewegen wil niet zeggen dat je naar de sportschool moet gaan.
Je kunt ook een wandeling in plannen, en fiets rit, zwemmen, dansen etc.
Probeer 2 of 3 verschillende activiteiten te plannen per week, hierdoor gebruik je verschillende spiergroepen in je lichaam en dat geeft het beste resultaat.
3 Vind een manier om 30 minuten per activiteit in te plannen in je dag en dat 5 dagen in de week.
Je kunt ook kiezen voor 40 minuten en dan 4 dagen in de week.
Heb je echt gen tijd om een half uur in te plannen, breek het dan in tweeën en wandel 15 minuten in je lunchpauze en 15 minuten voor het avond eten.
Verander de dagelijkse dingen die je doet, minder zitten en meer lopen.

Beweging zorgt ervoor dat je je goed voelt, regelmatig bewegen zorgt ervoor dat het hormoon endorfine wordt vrijgegeven en dit hormoon zorgt ervoor dat jij je goed voelt en dat de pijn verlaagd wordt.
Ook helpt het tegen depressies en verlaagt het angstgevoelens.
Vrouwen die regelmatig bewegen hebben ook meer zin in seks, zijn sneller opgewonden en komen makkelijker en sneller klaar.


Previous Pretty Love Henry
Next Stormy Trumps All

About author

You might also like

Sexblog 0 Comments

Deep Throating 101: My Oral Sex Tip For ✌ Next-Level Lovers ✌

Wat is Deepthroat en hoe doe je het… Hier een leuke speelse uitleg wat het is en wat voor effect het geeft op beide partners. Wil je je partner sterretjes


Sexweetjes 0 Comments

Hoe kom ik van mijn fetish af?

Vele hebben een fetish en sommige hebben een probleem met hun eigen fetish. De vraag van deze groep is dan al snel kan ik van mijn fetish afkomen? En hoe


0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply