Wil je een eindeloos seksueel uithoudingsvermogen en olympische orgasmes?

Het gaat allemaal om de juiste oefeningen.
Gezicht rood? Buiten adem? Gevoel van opgewondenheid en tevreden?
Of je nu net een goede sessie in de fitnesszaal hebt gehad of in de slaapkamer je lichaams reactie is hetzelfde.
Dit komt doordat seks en beweging onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Hoe meer je sport hoe beter je seksleven zal zijn.
Er zijn bepaalde oefening die je kunt doen om je seksleven echt een stuk beter te maken.

Hoe geef je je seksuele uithoudingsvermogen een boost?

De gemiddelde vrouw heeft 12 minuten nodig om tot een orgasme te komen.
Dus in bepaalde posities zou dat gelijk staan aan 12 minuten squats (hurken met gewichten).
Het heeft een paar extra voordelen je werkt aan je dijen, hamstrings, billen, heup en kuitspieren.
Doe drie sets van 12-15 herhalingen met gewichten.

Hoe krijg ik een olympisch orgasme?

Heb je je ooit afgevraagd waar een orgasme vandaan komt?
Het komt door de Pubococcygeus-spier die zich van het schaambeen tot het stuitbeen strekt.
Hoe beter je deze spier traint hoe beter het gaat werken en hoe beter je het voelt.
Pilates is ideaal om deze spier te trainen.
Ga op een stoel zitten met je voeten op heupbreedte op de grond.
Zorg ervoor dat je evenveel gewicht belast op beiden billen. Rek jezelf zo ver mogelijk uit.
Adem in en adem zachtjes uit knijp je onderrug samen alsof je een scheetje probeert in te houden.
Dan breng je het gevoel naar voren richting je schaambeen alsof je probeert te stoppen met plassen.
Herhaal dit 5 keer met in en uit ademen en relax dan.

Hoe zorg je ervoor dat je jezelf verleidelijk vind?

Als je tevreden bent met jezelf zul je veel sneller dingen gaan uitproberen in bed omdat je je geen zorgen maakt over hoe je eruit ziet.
De meeste vrouwen zijn het meest ontevreden over hun buik, dus pak die buik aan!
Om overtollig gewicht te verliezen kun je het beste Cardio en buikspieroefeningen doen.
Ongeveer 30 minuten op een loopband is voldoende.

Hoe word ik flexibel?

Kun je niet in bepaalde posities komen? Zorg ervoor dat je spieren soepel zijn.
Focus je op je rug en je heupen omdat dit de spieren zijn die het meeste te verduren hebben tijdens het vrijen.
Het beste kun je aan yoga doen om je wervelkolom zo soepel mogelijk te krijgen en houden.
Begin op je handen en voeten, Adem in en adem uit trek je buik in en maak je rug rond op het zelfde moment, je moet een C vorm krijgen.
Nu weer inademen en het tegenovergestelde doen dus met je lichaam richting de vloer.
Je moet deze oefening in het voorste gedeelte van je lichaam voelen.
Daarna weer ertussenin uitkomen.

Previous Seksbazen kregen miljoenen van gemeente Arnhem
Next Sexy meid in highheels

About author

You might also like

Sextips 0 Comments

Wat niet te gebruiken als glijmiddel

Ik krijg nog regelmatig mailtjes m.b.t. het glijmiddel. Een tijdje geleden heb ik het met jullie over glijmiddel gehad. ( Je kunt het filmpje even terug kijken over glijmiddel onder

Sexblog 0 Comments

De seksuele fantasieën

We fantaseren allemaal, de een wat meer dan de ander. Soms zijn het fantasieën waar je echt niemand over durft te vertellen. We hebben het weinig over onze fantasieën waardoor

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!